- Voor alle producten:
- Ik ga akkoord met de prijzen in de prijslijst en de bijbehorende zaken die inclusief en exclusief zijn die onder de prijslijst vermeld worden.
- Ik zorg ervoor dat de producten en accessoires die geïnstalleerd moeten worden in huis zijn vóór de installatie-afspraak.
- Voor thermostaten:
- Ik verklaar dat er een thermostaatkabel is, dan wel dat dit niet nodig is omdat het om een draadloze thermostaat gaat. Ik begrijp dat Star-Line geen thermostaatkabel aanlegt.
- Accessoires: 1) optioneel een tafelstandaard voor een draadloze verbinding (alleen voor de 3e gen. Nest) zal op tijd in huis zijn en heb ik nodig als er geen thermostaatkabel is, dan wel de Nest Thermostaat E, of een andere draadloze thermostaat. 2) OpenTherm adapter, ik begrijp dat OpenTherm zorgt voor een betere communicatie met mijn ketel en vooral voor een energiezuinigere werking van mijn ketel. Ik begrijp dat Star-Line deze gratis installeert (de aankoop van de adapter zelf is niet gratis) en dat Star-Line deze bij voorkeur direct mee installeert omdat er extra kosten zijn verbonden als Star-Line speciaal hiervoor moet terugkomen en dat deze adpater op tijd in huis moet zijn. Star-Line zal helpen bij het advies of een adapter nodig is en daarom geef ik ons merk + type ketel door.
- Ik verklaar dat er momenteel geen sprake is van zoneverwarming en dat er ook niet meerdere thermostaten in huis zijn. Als dit wel zo is, dan geef ik dit bij opmerkingen aan en geef ik toestemming dat Star-Line dit nog verder zal afstemmen met ons. Of dat Star-Line de installatie mogelijk niet goed kan doen omdat de thermostaat niet de volledige functionaliteit van een zonesysteem kan vervangen. Dan wel verklaar ik dat er mogelijk extra kosten zijn verbonden aan de implementatie van een thermostaat in ons zonesysteem.
- Voor deurbellen:
- Ik verklaar dat er een belkabel aanwezig is. Star-Line legt deze alleen aan als dit van te voren wordt overeengekomen. Ik begrijp dat er standaard niet voldoende tijd wordt gereserveerd om deze aan te leggen, zonder mededeling. Ik begrijp dat er extra kosten zijn verbonden aan het aanleggen van een belkabel.
- Accessoires voor deurbellen die ik zelf niet in huis heb, maar wel essentieel zijn om de installatie te voltooien, zal ik van Star-Line aankopen. Denk bijvoorbeeld aan een transformator voor de Nest Hello voor € 20; een zgn. DIN-Rail behuizing van € 10 voor in de meterkast als er hierin geen plaats meer is; een stekkerdoos voor de (heatlink van de) Nest Thermostaat voor € 5 in geval er geen stopcontacten meer beschikbaar zijn. Dat u overige accessoires, zoals een tring gong voor € 20 kunt aanschaffen als u hier behoefte aan heeft. Meestal krijgt Star-Line uw oude gong wel aan de praat, al kan Star-Line u dit niet op voorhand garanderen. Alternatieven zijn: Google Home (Mini) speaker, Google Nest Hub, een Sonos/ Harman Kardon met Google Assistent, etc.
- Ik verklaar dat het WiFi-signaal t.h.v. de voorziene productlocatie sterk genoeg is (met ramen en deuren gesloten), of dat ik na de installatie zelf zorg voor een netwerk dat sterk en stabiel genoeg is en dat ik genoegen neem met een installatie op basis van een (tijdelijke) hotspot op de telefoon van Star-Line om mijn product te testen. Een signaal dat sterk genoeg is, betekent dat u een YouTube HD video kunt bekijken met ramen en deuren gesloten. Ook kunt u gebruikmaken van een snelheidstest op speedtest.net waar u een min. uploadsnelheid van 8Mbit/sec. moet behalen.
- Ik verklaar dat er momenteel geen sprake is van een intercomsysteem. Als dit wel zo is, dan geef ik dit bij opmerkingen aan en geef ik toestemming dat Star-Line dit nog verder zal afstemmen met ons. Of dat Star-Line de installatie mogelijk niet goed kan doen omdat de functionaliteit van het intercomsysteem niet volledig kan worden vervangen door een smart deurbel. Dan wel verklaar ik dat er extra kosten zijn verbonden aan de implementatie van een slimme deurbel binnen/ naast ons intercomsysteem (richtlijn extra kosten: € 40-80).
- Voor buitencamera’s:
- Ik verklaar dat de plaatsingshoogte max. 3,5 meter is. Of ik heb een veilige ladder die tot grotere hoogte reikt. Ik begrijp dat gezichten dan niet meer goed in beeld komen en dat dit wordt afgeraden.
- ik ben akkoord dat er een stopcontact moet zijn binnen 7,5 meter van de locatie waar de Nest Camera moet komen. Ik begrijp dat de kabel netjes in de hoeken zal lopen bij de bepaling of de 7,5 meter voldoende is. Dan wel zorg ik zelf voor een verlengsnoer of koop ik er een van Star-Line (€ 12 voor 5 meter en € 20 voor 10 meter).
- Ik verklaar dat het WiFi-signaal t.h.v. de voorziene productlocatie sterk genoeg is (met ramen en deuren gesloten), of dat ik na de installatie zelf zorg voor een netwerk dat sterk en stabiel genoeg is en dat ik genoegen neem met een installatie op basis van een (tijdelijke) hotspot op de telefoon van Star-Line om mijn product te testen. Een signaal dat sterk genoeg is, betekent dat u een YouTube HD video kunt bekijken met ramen en deuren gesloten. Ook kunt u gebruikmaken van een snelheidstest op speedtest.net waar u een min. uploadsnelheid van 8Mbit/sec. moet behalen.
- Voor rookmelders:
- Ik verklaar dat deze op batterijen werken, OF op 230V EN dat er al een aansluitpunt is op exact dezelfde locatie.
- Ik verklaar dat de gewenste plaatsingshoogte max. 3,5 meter is.
- Ik verklaar dat het om minimaal 3 rookmelders gaat op 230V en min. 4 op batterijen.
- Voor Overige Producten
- Ik geef toestemming dat Star-Line nog contact met mij opneemt hierover en dat ik nu een afspraak maakt onder voorbehoud hiervan.
Algemene opmerkingen:
Ik geef toestemming aan Star-Line om mij te contacteren als er nog onduidelijkheden zijn. Dan wel om mij te informeren over de exacte aankomsttijd, minimaal 30 minuten op voorhand, dan wel als Star-Line vertrekt op het laatste installatie-adres.
Ik begrijp dat de installatieduur per product minimaal 90 minuten kan duren.
Ik zorg ervoor dat ik de WiFi-code bij de hand hebt op het moment van de installatie(s). Ik zorg ervoor dat ik de betreffende app (bijv. Nest of Honeywell) al geïnstalleerd heb en een account hieraan heb gekoppeld op het moment van de afspraak. En dat ik als aanvulling op de Nest app ook een Google Home app heb als ik andere gezinsleden ook toegang tot het Nest product wens te geven.
Ik zorg ervoor dat de installatie locaties vrij toegankelijk zijn tijdens de installatiemomenten.